Ja zeker, ik heb de druilerige zondag goed benut. “Kraamkamertje” voor Rubey in orde gemaakt. Alles gewassen, gepoetst en met Dettol opgefrist. Er staat een nieuwe puppyweegschaal klaar en de warmtelamp is van zolder gehaald. Zoals Janine al zei: laat de puppy’s maar komen.
Maar serieus, die kleintjes hebben de komende dagen hard nodig om te groeien om met een gezond geboortegewicht geboren te worden. Dat alles laten we nu over aan Rubey.
